Loading

Metodoloji

Jarvis Atölye’de yaptığımız tüm işlerimizi , deneyimlerimizle,fikirlerimizle ve yaratıcılığımızla oluşturduğumuz Jarvis Metodolojisi-Jarvisology ile gerçekleştiriyoruz.

Jarvisology, müşteri geçmişini inceleyen ve gelişim süreçlerini raporlayan, buna göre geleceğe dair davranışsal değişimlerini öngören Jarvis bilimi .
Bu özel çalışma disiplinini, tüm projelerin özgün hedeflerinin gerçekleşmesi için güvenilir, bilimsel, pratik, çevik ve kapsamlı bir yol haritası olarak kullanıyoruz.
Başarıya uzanan yolda kullandığımız Jarvisology’nin besleyenleri hedefler, Jarvisology ile tüm müşterilerimize aynı kalitede hizmet vermeyi sağlıyor hem de iş süreçlerinde yaşanacak gecikmeleri en asgari düzeye çekiyoruz.

Başarıya uzanan yolda kullandığımız Jarvisology’de , öncelikle sizi tanıyor ve tasarladığımız sistemin merkezine sizi yerleştiriyoruz. Çalışanlarınız, müşterileriniz ve satış kanallarınız ile kusursuz bir iletişim kurmanızı sağlamak için öncelikle hedeflerinizi alıyor ve somutlaştırıyoruz.

Tüm yapıyı karlılık ve uygulanabilirlik bakışıyla çeşitli açılardan kapsamlı ve derinlemesine inceliyoruz. Ardından bu hedefleri Sadakat Sarmalı dediğimiz metodoloji çemberine alarak 6 farklı analiz filtresinden geçiriyoruz;

- Ekipler
- İş Ortakları
- Motivasyon Ödüllendirme
- Araçlar
- İletişim Kanalları
- Pazarlama Stratejileri

Bu aşamada yaptığımız analiz, süreç ve yatırım tahminlerini rasyonel bir şekilde ortaya çıkartıyor. Her projenin özgün ve değişkenlerin dinamik olduğunu bildiğimiz için bu analizi çalıştığımız süre boyunca tekrarlıyoruz . Çevik bir yapı kurmamızdaki en temel amacımız hedeflerin sağlıklı ve verimli iş sonuçlarına ulaşmasını sağlamak. Geri beslemeli kontrol sistemimiz her aşamada değişkenleri düzenli olarak takip edebilmemizi ve değişkenlerden etkilenebilecek yapıları revize etmemizi ve hedeflenen sonuçlara ulaşmamızı sağlıyor.

Jarvisology kullandığımız her müşterimizle oldukça şeffaf çalışıyor ve ilgili projede rol alan anahtar kişileri, temel süreçleri, mevcut ve potansiyel iş ortaklarını, kullanacağımız araçları, satış kanalları ve pazarlama stratejilerini, sunulacak faydaları birlikte takım olarak belirliyoruz . Takım, deneyim sonuç odaklılık ile doğru yatırımı uygulayarak en başarılı sonuçların alınmasını sağlıyoruz.