Loading
Müşteri Bağlılığı, Motivasyon

Sadakat programları sadece kartlar, puanlar ve indirimler sunan uygulamalar değildir.
Sadakat programları, müşterilerinizle zengin ilişkiler kurarak onların hem işlemsel hem de duygusal ihtiyaçlarını ve isteklerini sürekli olarak anlamak için müşterilerinizle kurduğunuz bağdır. Biz markaların/kurumların hedeflerini ve hayallerini gerçektirecek,

• sonuç ve karlılık odaklı,
• müşterilerle uzun vadeli ilişkiler kurmaya yardımcı,
• yenilikçi,
• müşteri odaklı,
• motivasyonu artıran,
• müşteri deneyimlerini esas alan,
• hedef davranış odaklı ve
• firmaya özel uçtan uca sadakat programları geliştiriyoruz.

Çalışan: İç Müşteri

Günümüzde markanız için en değerli müşterileriniz arasında çalışanlarınız yeralmaktadır. Çalışan ve Marka bağının sağlam , tutkulu ve sürekli olabilmesi için bu yapının kurulması ve sürekli beslenmesi gerekmektedir. Tutku ile oluşturulan çalışan bağlılığı, başarılı iş hedeflerinin temelini oluşturmaktadır.

Bu bağı kurabilmek için çalışanlarınızın ihtiyaçlarını ve isteklerini anlamak, onlarla yakın ilişkiler kurarak motivasyonu artırmak , deneyimleri takip etmek, hedef davranışları gerçekleştirmek ve değişen önceliklere göre gerçek zamanlı tepkiler verebilecek için Çalışan Sadakat Programları oluşturuyoruz.

Son Kullanıcı: Müşteri

Müşteriler, bir şirketin varlığını sürdürmesi için gerekli yeri doldurulamayan bir öneme sahiptir. Bu yüzden bizim için sadakat “Müşterilerinize ne kadar yakınsınız?” sorusuyla başlar. Müşterilerinize ne kadar yakın olduğunuz, onları ne kadar tanıdığınız ve gerçekten onları ne kadar anladığınız en çok üzerinde durduğumuz konulardır. Bu yüzden müşteri bağlılığı geliştirme ve motivasyon tasarımı konusunda en az sizin kadar müşterilerinizi de tanımaya odaklanıyor ve bu sayede müşterilerinizle olan ilişkinizi en ileri noktaya taşımanıza yardımcı oluyoruz. Müşterileriniz ile aranızdaki bağı geliştirmek için şu an bulunduğunuz noktadan başlıyor, bugün ihtiyaç duyduğunuz sonuçlar üzerine yoğunlaşıyoruz. İhtiyaçlarınız arttıkça müşterilerinizle daha derin ilişkiler kurarak, işinizin daha etkin, daha rekabetçi ve daha yüksek karlılık noktasına gelebilmesine yardımcı olacak Müşteri Sadakat Programları oluşturuyoruz.

Kanal

Son kullanıcınıza dokunan kanalınızla ( servis, satış vb) sağlam, güçlü ve tutkulu bir bağlantı kurmanız hedeflerinizi gerçekleştirmek için diğer bir önemli adım. Kanalın son kullanıcınız ile aranızda marka elçisi olmasını sağlamak ve müşteri tercihlerini değiştirmekte aktif rol almaları için Kanal Sadakat Programları oluşturuyoruz. Kanal Sadakat Programı ile kanalınıza özgün bir program sunarak güven , motivasyon ve sadakat üzerine yeni bir bağ kurmanıza destek oluyoruz. Bunun sonucunda müşteri memnuniyetine, gelire ve karlılığa direk etki eden yapıyı daha güçlü hale getiriyoruz.

Oyunlaştırma

Jarvis Atölye’de müşteri sadakati oluşturmaya çalışırken motivasyon arttırıcı kurguları her zaman ön planda tutuyoruz. Hatta motivasyon oluşturmanın bir bilim olduğuna inanıyor ve bu alanda kendi geliştirdiğimiz metodolojileri sürekli yeni bilgilerle güncelleyerek uyguluyoruz.

Oyunlaştırma davranış yönetimini etkilemek için kullandığımız en önemli yollardan birisi. Buradaki temel hedefimiz müşterilerinizi neyin motive ettiğini anlamak, varolan davranışı incelemek ve hedefler doğrultusunda müşteri ile ilişkiyi güçlendirmek ve davranış değiştirmek. Bunun için ilk adımları atarken müşterilerinizin koşacağı yolu esnek ve eğlenceli bir şekilde modelliyoruz Bu sayede müşterilerinizin motivasyon eşiğini karşılayan , süreç boyunca onları etkileyen, eğlendiren elementlerin birarada olduğu ve kendi istekleriyle sadık bir müşteri noktasına gelmelerini sağlayan kurguları oluşturuyoruz.

Jarvis oyunlaştırma ekibi olarak bu yolda hiç ayrılmadığımız iki önemli referans çizgimiz var. İlki insan odaklı düşünmek, ikincisiyse motivasyonu bir bilim olarak ele alıyor olmamız. Bizce, hedefleri gerçekleştirmenin ve sürekli kılabilmenin en verimli yolu insanların davranışlarını etkilemekten ve değiştirmekten geçiyor. Oyunlaştırmayı ilk sırada tutarak davranışı etkileyen tüm faktörleri bu çerçevede değerlendiriyoruz. Metolodoijimiz sayesinde değerlendirme, strateji, iletişim, teknoloji, ödüllendirme ve tüm hareketlerin ölçümünü bir arada size sunabiliyoruz. Altyapımızı sürekli yeniliyor ve gerçek zamanlı çözümler sunmaya odaklanıyoruz. Jarvis’e özel oyunlaştırma motorumuz (gamification engine) sayesinde müşterilerinizle daha derin ve daha sıkı bir iletişim kurarak , hedeflenen davranışları elde ederek sadece bugünü anlamanızı değil geleceği de öngörmenizi sağlıyoruz.

Kısacası müşterilerinizi tanımak, onları anlamak, onların motivasyonunu artırmak ve davranışı değiştirmek bizim işimiz. Bunun için dünyadaki tüm gelişimleri takip ederek dünya standardında çözümler ortaya koymak için var gücümüzle çalışıyoruz. Sunduğumuz çözümleri de CRM, satış, kanal yönetimi (channel management) ve pazarlama alanındaki tecrübe filtremizden geçirerek size anahtar teslim bir oyunlaştırma sistemi sunuyoruz.

Biz tüm bu işleri yapıp etkili bir oyunlaştırma planı hazırlarken size kalan tek şey arkanıza yaslanıp sorularımızı yanıtlamak. Eğer hazırsanız hemen başlayabiliriz?