Loading

Veri Yönetimi ve İş Zekâsı

Veri odaklı çalışmak Jarvis Atölye olarak ilk günden beri en çok önem verdiğimiz konulardan başında geliyor. Günümüzde çevrimiçi veya çevrimdışı hemen her hareketimiz veriye dönüşme potansiyeline sahip ve biz de bu veri dönüşümünü en başından ele alarak verilere göre karar veren bir şirket olmanızda size yardımcı oluyoruz.

Günümüzde veri toplamak ve saklamak son derece kolay olsa da bunu doğru ve sağlıklı bir şekilde yapabilmek uzmanlık istiyor. Kullanıcı gizliliğini dikkate alarak, veri toplama konusunda en az sizin kadar hassas hareket ediyor ve bu verileri anlamlı hale getirmek için sizden çok çalışıyoruz. Temel amacımız, veri analiziyle doğru karar verme yeteneğinizi geliştirmek ve mevcut koşullar içinde kârlılığınızı artırmak. Jarvis İş Zekası (Jarvis BI) adıyla sunduğumuz bu hizmetleri dört başlık altında topluyoruz;

1) Merkezi müşteri veritabanı yönetimi: Müşteri odaklı bir şirket olarak sizin müşterilerinize ne kadar önem vermeniz gerektiğini biliyor ve eğer yoksa öncelikle merkezi müşteri veritabanınızı tam anlamıyla oluşturmanızı sağlıyoruz. Böylece genel tabloya hakim olmanızı sağlıyoruz. Ardından bu veri tabanını iş zekası çözümlerimizi kullanarak yönetiyor ve mümkün olduğunda detaylandırıyoruz. Bu konuda MS SQL Server Analysis Services aracını kullanıyoruz ve isteyen kullanıcıların bu platforma erişmelerine imkan tanıyoruz. Tüm teknik yazılım çalışmaları bu katman üzerinde gerçekleştiriyoruz.

2) Veri toplama, veri kalite, tekilleştirme: Bu hizmetimiz veri toplama konusunda henüz yeterli uzmanlığı yakalayamayan şirketlerin sorunlarını kalıcı olarak çözmeyi sağlıyor. Verinin niceliğini değil, niteliğini birinci sıraya koyarak Microsoft Excel BI, PowerBI ve SQL BI teknolojileriyle işleri kolaylaştırıyoruz.

3) Raporlama ve analiz araçları geliştirme: Müşteri veri tabanı oluşturup verileri toplamaya başladıkça hemen “Bu verileri nasıl yorumlayabiliriz?” sorusunu soruyoruz. Raporlama ve analiz araçları geliştirme süreciyle de bu sorunun yanıtını veriyoruz. Microsoft ürün ailesinde bulunan PowerBI, bu noktada bize yardımcı oluyor. Son kullanıcıların rahatlıkla veri analizleri gerçekleştirmelerini ve analiz sonuçlarını görselleştirerek rapor haline dönüştürmesini sağlıyor.

4) Ortamlarla entegrasyon: Microsoft PowerBI, pek çok veri kaynağına erişim sağlayarak farklı veri kaynaklarından elde ettiğiniz verileri kullanmanızı sağlıyor. Biz de bu entegrasyonlarla bir model oluşturmanıza ve iş zekâsını tam olarak kullanmanıza yardımcı oluyoruz.

Veri Yönetimi Hizmetlerimiz

MS SQL Server Analysis Services Hizmeti

MS SQL Server Analysis Services aracını kullanarak şirketiniz için merkezi bir veri analiz platformu oluşturabilirsiniz. Bu sayede veri analizi gerçekleştirmek isteyen kullanıcıların aynı platforma erişmeleri raporlarınız için hem tutarlılık hem de verimlilik sağlayacaktır. Tüm teknik yazılım çalışmaları bu katman üzerinde gerçekleştirilecektir.

PowerBI

Microsoft ürün ailesinde bulunan PowerBI son kullanıcıların rahatlıkla veri analizleri gerçekleştirmelerini ve analiz sonuçlarını görselleştirme araçlarıyla raporlara dönüştürmelerini sağlar. PowerBI ile pek çok veri kaynağına erişim sağlayabilir, farklı veri kaynaklarından elde ettiğiniz verileri kullanarak bir model oluşturabilirsiniz. Model üzerinde iş zekası fonksiyonlarını kullanarak analizlerinize iş zekası yetenekleri katabilirsiniz.
PowerBI fonksiyonları Excel fonksiyonları ile teknik ve kullanım açısından yakınlık içerdiğinden uygulama geliştirmenin ne kadar kolay olduğunu ilk çalışmanızda deneyimleyebilirsiniz.

Analitik Hizmetler

Ayrıntılı analiz yöntemleri kullanmayı ve bu sayede değişen önceliklere gerçek zamanlı tepkiler verebilmeyi en önemli yeteneklerden biri olarak görüyoruz. Bunun için de teknolojiyi en iyi şekilde kullanarak sonuç odaklı analitik hizmetleri sağlıyoruz. Sunduğumuz analitik hizmetleri dört farklı açıdan ele alıyoruz.

Kullanıcı Deneyimi

Bir çok şirket müşterilerine/kullanıcılarına nasıl bir deneyim sunduğunu ayrıntılı olarak düşünmediği gibi iyi bir kullanıcı deneyiminin kendisine nasıl bir analiz yeteneği kazandıracağından da habersizdir. Biz kendimizi birebir müşterilerimizin yerine koyarak kullanıcı deneyimini birinci elden hissediyor ve bu deneyimi analitik açıdan nasıl geliştirebileceğimizi düşünüyoruz. Bu sayede kullanıcı deneyimini sadece duygusal bir kavram olmaktan çıkararak ölçümlenebilir, rasyonel şekilde geliştirilebilir bir noktaya getiriyoruz.

Müşteri Yaşam Döngüsü

Müşteri ilişkileri yönetimine (CRM) bir felsefe olarak bakıyor ve bu felsefenin teknolojiyle güçlendirilebileceğini biliyoruz. Dolayısıyla müşteri ilişkilerine de analitik bir gözle bakıyor ve bu sayede müşteri yaşam döngüsü üzerinde çok daha somut geri bildirimlerde bulunuyoruz. Mevcut sistemdeki açıkları da tespit edecek şekilde müşteri yaşam döngüsünü iyileştirmek ve müşterimizin karlılığını arttıracak en etkili yolları sunmak için tamamen veriyle beslenen bir karar mekanizması oluşturuyoruz.

İlişki Analizi

Jarvis’te kurum-müşteri ilişkisini analiz etmek için de analitik yeteneklerimizi kullanmaya devam ediyoruz. Kurumunuzu ve müşterilerinizi tanıyıp akıllı bir mekanizma kurmaya, değer ve davranış matrikslerini oluşturabilmeye önem gösteriyoruz. Böylece müşterilerimize, hedeflerini gerçekleştirebilmesi için ihtiyaç duydukları verileri üreterek (müşteri odaklı olmalarını, müşterilerini daha yakından tanıyarak, nelere ihtiyaçları olduğunu anlamalarını, ) sundukları hizmet ve ürünlerinde farklılıklar yaratmalarını sağlıyoruz.

Eğilim ve Davranış Analizler

Müşterimizi ve onun müşterilerini tanımak elbette bir başlangıç. Elde edilen bilgilerin ürün ve hizmette farklılık yaratacak şekilde kullanılması için analitik bakış açısıyla eğilim ve davranış analizlerine başvuruyoruz. Kullanıcıları tanımak, segmente etmek, davranışlarını, eğilimlerini ve deneyimlerini anlamak ve bunu kurumun davranışlarını da katarak yorumlamayı fark yaratacak kalemlerden biri olarak görüyoruz. Bu sayede davranış değişimi, müşteri odaklılık, öngörü odaklı pazarlama, kişiselleştirilmiş sadakat hizmetleri ve müşteriyi tanıyıp motive etme konusunda küresel bir analiz sunabiliyoruz.

Danışmanlık

25 yılı aşkın kurumsal şirketlerde çalışarak edinilen deneyimle kurulan Jarvis’te biz müşteri sadakati sağlamaya yönelik programlar geliştiren, müşteri deneyimlerini değiştiren ve tüm bunlar için veri yönetimini baz alan bir şirketiz.

Biz kurumların müşterileri ile ilişkilerini yönetmeyi ve zenginleştirmeyi teknoloji ile davranışı motive etmeyi bilimle , satışı artırmayı oyunlaştırma ile birleştiriyoruz. Temel amacımız kurumun rekabetüstü davranarak müşterileri ile zengin ilişkiler kurmalarını sağlamak, bu ilişkiyi anlanlandırmak ve kurumun daha uzun süreli ve karlı ilişkiler kurabilmesi için öngörüleri oluşturmak.

Bugüne dek çok sayıda farklı fikir üretip bu fikirleri teknolojinin gücüyle uygulamaya geçirdik. Her geçen gün artan tecrübemiz, geleceği görmek konusunda bizi daha özgüvenli kılarken müşteri memnuniyetini de artırmamızı sağlıyor ve bu tecrübenin sadece bize özel kalmasını istemiyoruz. Çevremizde müşterilerini memnun eden daha fazla şirket görmek için tecrübelerimizi danışmanlık ve eğitim başlıkları altında sizlerle paylaşmayı arzuluyoruz.

Veriyi öngörü ile buluşturma, işleri takip için düzenli raporlar üretme, müşteri sadakati , müşteri deneyimi , oyunlaştırma ve ödül altyapısı modelleme, bütçeleme gibi alanlarda edindiğimiz deneyimi ve yaratıcılığımızı biraraya getirerek bu tecrübemizi ihtiyacınız olan alanlarda sizlerle paylaşıyoruz.

Deneyim ve yaratıcılığımız ile sunduğumuz hizmetleri yürüttüğünüz projeleri analiz etmek için kullanabilmeyi hedefledik ve 3 paket oluşturduk. Amacimiz, oluşturduğunuz projelerin ne kadar verimli ve hedeflirinize ne kadar hizmet ettiğini sizlerle paylaşmak.

Checkup Hizmetlerimiz

Jarvis BI Checkup
Verilerinizi öngörüye dönüştürme;
Dilerseniz PowerBI eğitimlerimize katılarak günümüzün en önemli konularından veri modelleme ve raporlama konusunda bilgi sahibi olabilirsiniz. Öncesinde ise mutlaka şirketiniz için tanımlanacak 1 günlük ücretsiz Jarvis BI Checkup programına katılım sağlamayı unutmayın!.

Jarvis Loyalty Checkup;
Müşteri sadakat programınızın performansını, yetkinliğini, işlevselliğini anlamak ve gelişim haritasını çıkartmak amacıyla oluşturduğumuz bu yapıya tüm noktaları kendi metodolojimiz kapsamında incelereyek sizlere özel rapor sunuyor ve fayda/maliyet analizleri yapmanizi ve sonuç odaklı olmanızı sağlıyoruz. Farkındalığı artırarak müşterileriniz ile sizleri yeni bir sadakat yolunda birleştiriyoruz.

Jarvis C.E.M. Checkup;
Müşterileriniz ile aranızdaki temas noktalarının analizi, performansının değerlendirilmesi, etkinliğinin ölçümlenmesi; personaların oluşturulması, personalarınıza uygun yeni ve etkin temas noktalarınızı yaratılması kısacası müşteri deneyimi çalışmaları için derin araştırma yöntemleri kullanıyor ve sizleri müşterilerinizle yeni bir deneyime kavuşturuyoruz.

Call Now ButtonHemen Bizi Arayın