Loading

Biz Kimiz

25 yılı aşkın kurumsal şirketlerde çalışarak edinilen deneyimle kurulan Jarvis olarak biz müşteri sadakati ve motivasyonu sağlamaya yönelik programlar geliştiren, müşteri deneyimlerini değiştiren ve tüm bunlar için veri yönetimini baz alan tasarım ve çözüm atölyesiyiz.

Biz kurumların müşterileri ile ilişkilerini yönetmeyi ve zenginleştirmeyi teknoloji ile davranışı motive etmeyi ve bilimle, satışı artırmayı oyunlaştırma ile birleştiriyoruz. Kurumun rekabetüstü davranarak müşterileri ile zengin ilişkiler kurmasını sağlamak, bu ilişkiyi anlamlandırmak ve kurumun daha uzun süreli ve karlı ilişkiler kurabilmesi için öngörüleri oluşturmak ve öngörü odaklı pazarlama iletişiminden sadakat stratejileri ve program tasarım ve yönetimini gerçekleştirmeye kadar geniş bir alanda özelleştirilmiş sadakat hizmetleri sunuyoruz.

Amacımız

Temel amacımız , kurumunuz veya markanız için müşteri deneyimi ve sadakati yolunda denenmiş, özgün yöntemler ve çözümler kullanarak yenilikçi, birbirleri ile bağlantılı ve ölçeklenebilir sonuçlar elde edebileceğiniz yapıları kurarak ve işleterek hedeflerinizin ve fikirlerinizin karlı ve uygulanabilir şekilde gerçekleşmesini sağlayacak sadakat hizmetleri sunmaktır. Bu nedenle öngörü odaklı pazarlama iletişiminden sadakat stratejileri ve program tasarımına kadar geniş bir alanda size göre özelleştirilmiş sadakat hizmetleri sunuyoruz.

Neden Jarvis

1. Müşteri odaklıyız.
Müşteri odaklı olmak bizim için bir teoriden ibaret değildir.
İşinizin her cephesini “müşterinin gözüyle” yeniden ele almak kanıtlanmış bir yaklaşım tarzıdır, biz bu yaklaşımı, siz müşterilerimizin günlük pratiğinizde uygulamanıza yardımcı olmaktayız.

2. Metodolojimiz bizim için müşteri ilişki yönetim bilimi
Tüm projelerimizi, 25 yıllık kurumsal hayat bilgi birikimi ve deneyimleri ile yürüttüğümüz projelerden elde ettiğimiz kurumsal çalışma hayatımızdaki tecrübelerimizle, deneyimlerimizle, fikirlerimizle ve yaratıcılığımızla oluşturduğumuz Jarvis Metodolojisi-Jarvisology ile gerçekleştiriyoruz.

3. Veri okuma ve işleme bizim için sanat
Veri’ye inanıyoruz, veriyi okuyarak ve işleyerek çıkarttığımız öngörülerle davranış matrikslerini oluşturup hedefleri gerçekleştirmek için veriyi zekaya ve marka için karlılığa ve sadık müşteriye dönüştürüyoruz.

4. Motivasyon davranış bilimi, Motivoloji
Davranışı değiştirmek için motivasyonu bir bilim olarak kullanıyoruz ve buna motivoloji diyoruz. Motivasyonu sağlamak için en önemli araçlarımızdan birisi oyunlaştırma. Oyunlaştırmayı, fikirlerimiz ve yaratıcılığımız ile birleştirip iş hedeflerinin güncel teknolojilerle birleşmesini sağlayarak hedeflerin verimli, sonuç odaklı olarak hayata geçmesini sağlıyoruz.

5. Sadakat = Etkileşimli iletişim
Müşteri sadakati bizce müşteri ilişkileri yönetim felsefesi. Müşteri sadakati, müşteriyle yakın olmak, onları anlamak için zengin ve derin ilişkiler kurarak, işlerin daha yakın, daha etkin, daha rekabetçi ve daha karlı olabilmesi için uygulanması gereken stratejilerle donanmış çözümlerin tümü.

6. Gücümüz deneyimli bir ekip
Jarvis’in genlerinde teknoloji, dijital dünya, crm, iş zekası, yazılım, müşteri deneyimi, internet, mobil, kanal yönetimi, satış, pazarlama, danışmanlık, mağazacılık, hızlı tüketim ürünleri, finans, sigorta bilgi birikimi ve deneyimi var.
Biz yıllarca çeşitli kurumsal firmalarda bu alanlarda çalışarak elde ettiğimiz gerçek hayat deneyimimizi, geliştirdiğimiz metodolojimiz, inandıklarımız, fikirlerimiz ve yaratıcılığımız ve operasyon gücümüzle çalışıyoruz .

Eğer siz de şirketinizi daha sürdürülebilir hale getirecek akıllı bir motivasyon sistemi tasarlamak ve yönetmek istiyorsanız sadece bir tık uzaktayız.

Ekibimiz

Gamze Olgun Parıldamış

Founder

Gamze Olgun Parıldamış

Nilay Erdal Gülenoğlu

CRM

Nilay Erdal Gülenoğlu

Turgay Kadiroğlu

Business Development

Turgay Kadiroğlu

Göktan İleri

Digital Media

Göktan İleri

Call Now ButtonHemen Bizi Arayın